tisdag.

helgen blev toppen med min älskling!
och igår började skolan, vilket va ingen mening
egentligen att gå dit, för hade lektion i 25min (y)
sen fick vi sluta! så jag o lina gick på stan,
och kollade lite! efter det tog jag bussen
hem , och lagade lite käk oså, sen kom
älskling till mig! mys! :)
vi drog o tvättade bilen o handlade,
så drog vi hem o då blev det sängen!

o min schema är toppen iår!
ledig på tisdagar (y)
hehe så idag sov jag lääänge,
fast älskling väckte mig när han skulle
gå till jobbet vid fyra :(
så nu ska jag hoppa in i duschen
och ta bussen till rödeby om en timme!
oh handla lite, för vi ha inte ngn juice hemma! :(
baaaaaaajs! (n) ska se om madde vill ses
en stund också! när man ändå ha vägarna förbi!
och idag kommer älskling hit efter jobbet! (y)
helt okej faktiskt! :)

PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0