fredag.

idag äre fredag, vaknade av att pappa kom in skrikande om att vi hade försovit oss vid tio, men ah jag började inte förens kvart i elva, så de va inte så mycket vi försovit oss med, (y) så körde han in mig till skolan, o så blev det svenska o gå igenom frågorna om provet som är på måndag, tummen ner för det! måste nog börja plugga om de snart -.- , efter det kom kusin vonkan o hämtade mig så körde vi till lindesnäs för jag skulle passa theo och tiam eftersom hon skulle till ronneby o hämta sin bröllopsklänning! fast fick sällskap av carro oh lilla tove! sen vid två lämnade vonkan mig i skolan o så drog jag o mötte upp mandy även kallad min andra halva! oh gick med henne på stan, träffade även linnea & anton & jonas , sen mötte vi upp min lillebror freij! helt okej dag, o nu sitter jag hemma hos mamma med älskling! o mamma är ute o grillar kött, lite fel årstid för de men men de går nog bra! o julle bara sover o sover :( ikväll ska älskling o jag ner till ronneby o förmodligen  hämta bästavän! (y)

puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0