måndag.

igår åkte vi upp till ullared o shoppade o stannade där över natten (y) mycket trevligt o filippa var med mig, o sen hände det lite andra grejer igår som inte är bra :( , i love the way you lie. tack carro som försökte förstå och lyssna.. sen idag ha vi varit i varuhuset i stort sett hela dagen, mycket trevligt o mycket shopping, bilder kommer lite senare när jag lagt in dom på datorn som blir strax! gjort av med massa pengar o köpt massa grejer till mitt rum, kläder o födelsedagspresenter till lillasyster o anton. även julklapp till mammi, koppel till king oh en ny jacka, skit tuff! (y) TRÄFFADE ÄVEN OLA-CONNY! ;) och mina knappar på min mobil slutade och fungera där uppe, så får en ny när jag fyller år, wiie! sålänge har jag min Z610i, den fungerar iaf, sen ska jag fixa blackberryn så jag kan ha den sålänge medans jag väntar på min nya aino eller satio! :D nu är jag iaf hemma o ha plockat upp grejerna och nu sitter jag i soffan och kollar på CSI NY <3 kärlek på det.

OCH JAG ÄR HELT SÅLD PÅ DANIEL NORBERG I IDOL! <3

och hampus jonasson du är inte borta, du har bara inte hittat hem ännu.. jag glömmer ofta bort i några sekunder varje dag, att du inte längre finns här. o jag vill inte tro att det är sant, det som de säger, jag vill att du ska vara här nere med oss, att du nåndag ska komma hem. du var en krigare även om du dog ung. jag kommer alltid att älska dig, du är och förblir min bästa kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0