uppdatering!



för vi kan inte vara tillsammans och vi kan inte vara isär,
iaf inte just nu när det är som det är!

o jag sitter o lyssnar på party musik o vill festa nunununu!
imorn ska jag till stallet o fixa lite!
sen på onsdag kommer nathalie hit!
o då hoppas vi på en hel dag i stallet med massa ridning o mys med hästarna!
kanske to.m picknik i skogen? :) hihi får se vad vi hittar på ! :D
mys ska det bli iaf! :D

det hände något magiskt i fredags , jag blev kär i think..
frågan är bara om känslorna vill bli besvarade?
det märker vi nästa gång vi ses!
just den där första gången jag insåg att det va dig mitt hjärta slog för!
helt sjuk känsla måste jag säga!
trodde aldrig att det skulle va såhär att va kär?! :o
detta kan bli riktigt bra!

o jag vill att andra avenyn ska starta igen!!
saknar det programmet så det är sjukt :(
ska nog ladda ner det o kika lite (a)
hihi

godmorgon världen! vilken underbar dag
säg vart går färden? vart åker vi idag?
godmorgon världen!
här kommer jag!
och det ha aldrig förut känns så bra!

nananananananana
här sitter jag igen
och försöker att förstå vad som ha hänt.

och btw johan freij är min drottning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0