torsdag.

idag blev det seeeg praktik!
imorn äre fredag vilket betyder fäääst med carro o sötnosen! (y)

hjälpt jonas med o städa lite idag o sen va vi o handlade mat!
så det ska vi göra engång i månaden nu! assu handla! (y)
men som vanligt när man ha städat kommer ngn o stökar ner..
inte okej!!!

o träffade även hampus mamma idag, lite jobbigt med skönt!
får se hur det blir när de är ett år sen allt hände.. :/
hon skulle höra av sig om tid osv iaf!
hampus du vakar över mig!
det vet jag! <3


jag saknar honom så det gör ont , :'(
men han är inte borta, han ha bara gått lite i förväg! <3
tänker man så blir det lite lättare att klara vardagen!

jaja uppdaterar senare med bilder! palla inte nu,
o min sötnos skriver! byee inte tid o blogga!
puss på er! <3




o gud vad söt jag är! INTE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0