tisdag.

inte skrivit på ett tag, men igår vare praktik sen va med carro! mycket mys!
ha saknat dig älskling! <3

o just nu är de rätt jobbigt,
 alla klagar hemma,
pappa lovar men sviker,
skolan klagar på mig!
praktiken är för långa dagar.
o hästarna finns det ingen tid till.
när jag behöver dom som mest :/

idag ha jag varit sjuk, eller ah jag orkar inte resa mig upp ur sängen,
orkar inte med någonting egentligen! allt rasar ihop nu!!
va ute o gick med mina kusiner! love them!




postivit att jag drar till torsås på fredag o träffar massor med nytt folk!
o på lördag äre halloween fest! o jag ska va hunnie-bunnie (a)
hehe bild på det kommer! haha! :D

vad tycker folket?
flera videobloggar eller inte? :D
fast dock seriösa videobloggar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0