söndag.

min andra halva kom hit igår! mys!
blev att fixa sig till kanin o dra ner till kusin o dricka med hans kompisar!
mycket trevliga människor! särskilt klara o marika! <3
nu sitter jag o letar efter någon som vill med mig till stockholm nu i veckan!
för man ha ju chans att träffa daniel!! loveee! <3
det är typ en dröm o träffa han o gaaah jag måste dit!
björn sa att han ville haka på iaf! så får väl prata lite med han om det! he-he
sen på fredag ska jag feeesta med mina nya homies!
o jaa o träffa mr sötnos gick inget vidare..
jag sket bort allt som vanligt..
inte okej! menmen så äre..
josefin i ett nötskal!
o alkohol är inte bra när man ska träff
a en kille man skrivit med o aldrig träffat kan jag lova!
gör aldrig samma misstag som mig!

o min "lillbror" svek mig, han lovade mig massa grejer som han inte skulle göra.
men det gjorde han ändå..
så nej jag pallar inte med detta längre!
skönt o få dra upp till stockholm nårra dagar o träffa finaste daniel! <3
det va inte okej att folket röstade ut honom ur idol!!!
fast det gör ingenting ändå för jag kommer hålla kontakten med honom fortfarande!
puss :*









happy halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0