onsdag.

förlåt förlåt förlåt för allt jag gjort, eller borde ha gjort... lalalalala!
hemma efter en dag på min praktik! går superbra :D , även snackat med en vääldigt speciell person idag (y) , hehe o hampus det är 11 jävla månader utav saknad nu.. 
vet inte vad jag ska göra, blir nog en runda till graven o en pratstund med dig imorn eller på fredag!
du va speciell hjärtat! du ska veta att du ha alltid en plats i mitt hjärta! <3

ska strax på kalas hos kusin! som fyller hela 10år idag! grattis anton! :D



 

jag minns så väl när denna bilden togs, och jag tyckte du såg ut som värsta läraren,
att man kan sakna en person så pass mycket som jag saknar dig! :(


uppdaterar senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0