måndag.

fredags blev helt okej, blev ju fest i stan o så, fick även en ny bästis (y) stefan :D nana o träffade mina saknade bruuudar! o sen sov jag hos sötnosen! lördag skulle bara va en mysdag men det blev att vi drog hem till mig oh hade fest ihop med min moster fast dock hemma hos mig :p , det kom en jäääävla massa folk som jag inte ens känner? så jag gick upp o la mig o sen dagen efter fick jag höra att det hade spåååårat under kvällen! faaan att jag missade det :(( , söndag så drog jag till linda och där blev det bio! (y) i rymden finns inga känslor, trodde faktiskt att den skulle va bättre, men visst den va bra! (y) sen hämtade björn oss i stan o körde oss hem till linda! , och nu är det måndag... varit på däckia hela förmiddagen o eftermiddagen, där ha linda och jag lekt med kopiatorn me både händer , läppar, fötter o ansiktet! haha! sjukt kul iaf, o sen drog vi på kalas hos cajsa min lillasyster, hon fyllde ju 2-år idag, stor tjej nu ju! så nu sitter ja o linda framför tv:n de är ju faktiskt lite sällskap på tv! så ah (y) puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0