måndag.

skulle börjat skolan halv tio , men mamma väckte mig vid nio för jag råkade försova mig så blev ingen idrott för min del, så kom till skolan kvart över elva o upp till klassrummet o då va svenskan inställd o även samhällskunskapen! stor mening att jag åkte till skolan idag verkligen! sen så gick jag på stan med carro istället dåva! träffade lite folk oså! :D , sen drog jag till vårdcentralen för att få mitt pencilin, o va klar där vid fem , då köpte mammi mc donalds till mig . sen blev det nättraby o möta bimsan! o umgås med henne, muppen o sara! sen hämtade mammi mig där efter hon jobbat klart, o nu sitter jag hemma o ska bädda min säng, tvätta o duscha! pussen! :*





kärlek på min lillasyster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0