idag äre söndag vilket betyder chilldag! (y)

fredag.
hände det inte så mycket, va ute o åkte med
robin, göte, malin, stoffe, jocke, linus,
jesper, joel, fille, simon, simon..

lördag.
vilket innebar festen! hade sjukt kul tills
en äcklig liten tjej kommer fram o ska slänga
ut mig bara för att jag försvarar min kompis,
bilder från kvällen kommer när det kommer lix,
o det blev både tårar o skratt under denna kväll
killar är svin! o gör allt för att göra en ledsen.
o det värsta är att han lyckades.. men visst
jag bryr så mycket fast även inte :/ , zammie kom
o hämtade mig hemma vid typ tre så drog vi till
brömsebro o hämtade tony o lämnade han i marieberg.
sen vidare o lämna mig i rödeby! där jag vaknade idag
o sen drog jag o mötte tim o jennifer o där ha
jag spenderat min dag! nu ligger jag i sängen o
snackar med ia babe! <3





Kommentarer
Postat av: iaaaaaa

uuuh vad jag älskar dig pinglan !!!! <3

2010-10-10 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0