hmm..

vill inte bli sårad engång till..
kan du inte bli som när jag va liten?
jag saknar den du va förut..
pappa..

varje gång jag tänker på dig så faller
en tår ner för min kind.
jag vill verkligen att det ska va som det
engång var..
varför ha det blivit såhär?
klarar inte av känslan av saknad från dig..

varför skulle det bli såhär?
jag tänker på dethär varje dag?
jag sluter mina ögon o tänker såhär
när jag va liten flicka o älskade mig
o jag va det bästa i ditt liv, nu är jag
någon skit som ligger o dammar,
jag saknar din röst,
jag vill höra dig säga kom hem!
jag vill ge dig en chans men vet inte vågar
jag vill inte fälla massa tårar.
jag faller ut i gråt nu..
det som vi hade va helt underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0