tjatjatja




här kommer snygga bilder från i fredags!
gaaaalen kväll! o det va maskerad så alla vet!!
för vi är inga riktiga fjortisar!
 o jag hittade en väääldigt söt pojk den kvällen också! (y) hehe busigt!













o denna texten ha inget att göra med mina fina bilder på mina nya vänner! att en sån gaaaaammal vän kan gå o snacka en sån bullshit om mig förstå jag inte morgan ljunglöf kan ju ta åt sig om han läser det här! du är så jävla falsk så det finns inte ens ord till det! att du kan sitta o säga så till min vän från ronneby är sjukt! helt jävla patetiskt från din sida! jag säger bara , visst fine att du inte tycker om mig! men det betyder inte att du ska snacka skit om vad du hittar på!! IDIOTER DET FINNS HÄR I VÄRLDEN!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0