onsdag.

idag vaknade man med illamående osv, inte okej!
så blev ingen praktik för min del, så imorn ska jag ner till skolan o snacka med dom,
om jag kan få gå i skolan istället för att ha praktik,
för inget blir bättre utan b.v på samma ställe som mig.
så ska se om vi kan få jobba upp samhällskunskapen istället,
o sen fixa matten o engelskan! så vi klarar det (y)
hoppas på detta nu iaf!
nu när jag vill kämpa upp att borde jag få göra det!
men få se vad lärarna säger..
dom kanske inte är lika positiva som jag när det gäller detta.
men vi får se! håller tummarna!

men nu ska jag bara vila lite o kela med lillebror (L)
har saknat honom dessa dagarna!
o träffade även min baby carro idag!
love she! :)
ha saknat dig gumman! <3

o igår va ariel o filip riktiga gentlemän,
latta o jag va sugna på godis o dom sprang ner till q8
innan det stängde dom hade typ 20min på sig, så dom fick springa
o köpa godis o cola till oss :)
sen blev det att umgås med dom en timme eller två!
riktigt trevligt hade vi faktiskt! (y)

men men uppdaterar nog senare om jag hinner! puss :*







jag älskar dig nathalie larsson! <3


Kommentarer
Postat av: lina

jadu, hoppas går ju. Men man vet ju hur Jens och Hans är, men håller tummarna för dig! hoppas du har det bra förutom att du är sjuk! // högstrump

2010-11-10 @ 17:45:01
URL: http://marline.blogg.se/
Postat av: jossan.

jaaa man får ju hoppas iaf, :) , jode, o jag trivs inte så jätte bra längre, saknar klassen o allt! :/

joda annars är allt bra! med dig också?

2010-11-10 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0