....

Varför ska jag ljuga, det är klart att jag saknar dig
Klart att jag älskar dig fastän jag hatar dig
Vi var precis samma brud, eller hur
Samma typ, samma stil, jag var precis som du
Allt mitt var ditt och allt ditt var mitt
Om det var mina eller dina pengar, det var samma shit
Vi var som systrar, det sa du att jag kunde lita på
Men varför sitter jag här just nu och skriver denna låt
Lite konstigt visst huh sis?



jag vet inte hur jag klarar detta utan dig, men jag får försöka klara mig du har han nu o han är din nya halva :/
fan trodde aldrig du skulle ge dig in på det helvetet igen.. men du gjorde det, o kom inte till mig sen när ni lämnar varandrar för det orkar jag inte gå igenom engång till.. vad kommer här näst? ni vet själva att de inte fungerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0