eey dålig uppdatering?!

jajaja inte skrivit på ett tag men aah ha faktiskt haft mycket att göra!
varit i holmsjö sen i måndags! madde o fjordor hämtade mig!
träffade jennifer i onsdags o drog till stan med henne,
sen sov rebecka i huset med mig! (y)
o torsdags hängde jag med dianah i stan en runda!
sen blev det ner till pizzerian i holmsjö o göra vår egen pizza!
det är typ cooolt?! :o
o jag säger ba PÄLSFITTA?! :o hahahah!
o i torsdags gick jag 3.5km ;)
motion är bra! (y)
nästa vecka ska jag börja träna också!
igår så kom rebecka hit! o vi fixade oss o sen kom dennis o hämtade oss!
så drog vi till torsås o åkte bil (y) o plockade upp danne o musse!
sen blev det max! :) o in till kna o kika lite, sen hem till mig o äta tårta!

nu ikväll vet jag fan inte vad som händer!
ska ner till rebecka snart iaf! få se vad som händer!
man kan inte mer än ba älska detta livet!

puss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0