dålig uppdatering men nu är jag på gång igen! (y)

ha vatt hos pappa i en veckas tid nu! allt blir bara bättre o bättre!
o vi ha skaffat advokat för vissa skäl som jag inte nämner här!
sen ha jag hjälpt min andra halva o polisanmäla en psykopat!
så hon kan börja leva igen! (y) rätt chill faktiskt!
o i fredags åkte jag till min andra halva o sov där!
men hon o robin va tråkiga och somnade tidigt,
så jag gick in till pontus o kollade film! (y) mys!
o i lördags va det kalas för min andra halva med släkten först!
efter de avslutades kvällen med hennes 18års fest!
sen kom ola o hämtade oss o så åkte vi till sammy karlsson på efterfest!
o hann va där i typ en kvart! efter det kom polisen o stängde ner alltihopa! :(
inte okej! men fick trevligt sällskap medans jag väntade på skjuts hem!
eller ah hem o hem, till karlskrona!
så käkade vi lite o hämtade upp daddycool i fridlevstad!
sen in till stan igen! o hämta upp någon o köra hem henne!
dryg person va de iaf! menmen, hehe
sen blev det hem o sova!
skulle egentligen inte hem men det blev så! :p
jahaja imorn blire kalmar med daddycool!
snart kommer lillasyster o hälsar på oss också!

puss :*





jag saknar dig lill-sis :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0