...

det är dags att berätta sanningen,
allt jävla skitsnack om mig assu,
jag är så jävla lack på det förstår ni?
jävla horungar!
ha ni inget bättre för er?
än att snacka skit om mig?
ni känner inte ens mig , men ni lägger ord i era
munnar om mig!
lyssna noga nu, mitt hjärta är enormt.
jag lever som jag gör, jag är ingen jävla orm,
det som man ger är det som man får!
så visa mig respekt jag har aldrig snackat galla!
men varje gång någon ljuger får dom mig att anfalla!
du känner inte mig så varför lägga orden i din mun
grunden av allting ligger i avundsjuka.
jag skulle aldrig såra dom jag älskar.
sanningen kommer alltid förr eller senare!
hitta dig något eget gör dig själv en tjänst.
gör något bra av din existens.
du kan älska eller hata mig , det är upp till dig
men dra åt helvete om du snackar skit om mig.
för du känner inte jossan, och du kan aldrig
ana , så vill du fortsätta snacka skit försök du bara.
för den som väljer att fortsätta snacka skit om mig
kan helt ärligt talat komma hit och kyssa mig i
röven. jag stampar dig i ansiktet. förstår du?


josefin brunett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0