tisdag.

Emita min älskade diamant'
du va det bästa jag visste, så fort nånting va fel så gjorde du det rätt, det va så jävla perfekt med dig vid min sida, jag vet inte hur min vardag ska kunna bli hel nu utan dig hjärtat :/ <3 Hur kunde du bara halka ner där, iför sig din bebis gick i andra hagen, men ni skulle vänja av er.. men du va orolig för fabmita, och sprang och letade efter henne och såklart halkade du /: , men vi trodde du skulle klara dig det var därför vi inte tog bort dig direkt , utan lät dig försöka överleva, du klarade det i fyra dagar, sen slutade du äta och orkade inte mera, men jag vet att en dag så kommer vi att få ännu flera minnen tillsammans i nagijahla, för att du är där och väntar på mig och fabmita (: , vi kommer en vacker dag tills vidare kommer jag att ta hand om henne, och du få titta ner på oss , när jag utbildar din bebis att bli precis som dig, :) <3 va hos dig härom dagen igen, tittade till graven och la en blomma, och lite bilder, fabmita va oxå med där uppe, hon va som dig, hon kom närmre mig och skulle krama mig precis så som du alltid gjorde när du såg mig.. jag hoppas och ber att du har det bra där uppe , vänta på mig jag kommer en vacker dag upp och tar hand om dig! jag älskar dig föralltid emita' du är och förblir my number one! <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0