onsdag.

då va det onsdag igen, skolan först till tolv sen drog jag till rödeby typ till halv tre (a) tog skolbussen hem och softade hemma, och väntade på att maten skulle bli klar och sen in i duschen , sen drog jag till fridlevstad för att träffa jesper, morgan och allt annat folk :) , efter det drog vi till rödeby och hade tråkigt som vanlig , dryga rödeby ?! , sen körde linus oh jag hem :), eller han följde mig halva vägen typ (a) , sen ringde jag favoriten elin, och pratade någon timme, sen blev det att prata med jesper en halvtimme (:  , det va denna dagen, pusssss*

JAG SAKNAR DIG EMITA ' ! <3 Jag behöver dig varje sekund, =/

jag saknar dig så jävla mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0