onsdag.

JAG SAKNAR DIG NÅGOT ENORMT HJÄRTAT ! <3333333333333

Drömde om dig inatt emita '
det kändes helt sjukt, att du bara stod i hagen och bara väntade på mig, en hemsk känsla, som om att du verkligen va tillbaka.. Men när jag var i stallet, så va du inte där, du låg fortfarande i graven, och tårarna forsade ner för mina kinder, jag saknar dig så mycket att det gör ont, jag vet inte om jag klarar mig längre, du va faaan mitt ALLT! detta är nog inte så bra. du fanns alltid där som något extra, nu finns det ingen där som kan trösta mig så som du gjorde, jag orkar fan inte mera nu emita hjärtat, att ett djur som dig kan betyda hur mycket som helst egentligen :( jag älskar dig fortfarande även om du inte är här <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0