lördag.

vaknade brevid elin idag dåva, runt två tiden (a) , och då kom min kusin och väckte oss, blää på henne, bara för att vi skulle på kalas hos farmor, så vi drog dit en runda, och farmor tyckte jag hade blivit stor , nanana =D oh påvägen till farmor , får jag reda på att min syster kört av vägen =O och ja va tvungen att ringa henne, syster jag tänker på dig, hoppas allt är bra med dig nu ! , jag hade fan inte överlevt om du hade lämnat oss nu ! menmen efter det drog vi hem och åt och lite så, sen lämnade jag elin i rödeby =( och drog till polen färjan med släkten, och världens bästa kusiner och även lillasyster, kul hade vi ! 
pinacolada
san francisco (stavning?)
redbull och vodka
smirnoff ice
bacardi breezer 
min kväll bestod av det (Y) , helt underbart ! hände lite tråkiga saker också med en, men dom tar jag inte och skriver här, men men, pusssssssssss*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0