lördag' fast senare

Festen blev väl inte precis så som vi hade tänkt oss, en blatte tog sönder hennes vattenpipa och lite så, fast dom åkte ut likafort , efter två minuter som dom hade varit där hade dom hunnit ta sönder den =O , och ah den går inte laga L, och sånna idioter som inte vet vad som kan hända dom om dom håller på med skiten kom också in, och försökte lura på folk att köpa svampar? Men nu ska ja nog inte skriva upp allt negativt det fanns ju mycket bra saker också, som att alla underbara människor var där J , det va toppen kväll med er folket, sen runt halv ett så åkte jag, mattias och david med pappa och conny, och linda och hampus gick, då hände det ännu mera skit L jävla blattar !!! åååh , sen tillslut släppte vi av mattias och david och linda kunde hoppa in i bilen, och jag finns här för dig baby , forever and ever, sen iaf åkte vi runt i stan och träffade ännu mera folk, sen åkte jesper med oss också, sen lämnade vi linda i lyckeby och sen shell oh där träffa ja pg , och efter de drar vi till stan en runda till och sen kör dom hem mig J fast påvägen hem mådde ja nog inte så bra, däckade och jesper väckte mig xD hahahah , men ah kvällen blev som den blev, och im in love (a) <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0