vila i frid.

jag kommer alltid att minnas dig som hambuss.
jag kommer ihåg i lyckeby i tims lägenhet och vi skulle ner till willys och handla, och ja bara ham-PUSS eller ham-BUSS de får bli hambuss, fan vad kul nea och ja hade åt de, och sen kom du med mitt smeknamn, jossesvin, vet inte hur du kom på de men det va iaf du som började med de sen blev de bara fler och flera som sa de till mig, och de är så hemskt att höra någon annan säga de nu när du är borta hjärtat. jag orkar inte mera nu, du måste komma tillbaka till oss, det är ett tomt hål utan dig hambuss, min lilla hemmafru. i somras stod du och grillade åt oss, oh sa att vi inte kunde fixa grillen så du gjorde de , sen satt vi och drack lite oså , sen gick ja in och somnade och vaknade med din arm runt mig, underbar känsla, och jesper vaknade före oss alla andra och tog en bild på de, jag ha fått bilden nu, gud vad jag ha gråtit till den bilden =/ hemskt. och nu ha jag gjort en minnes tavla till mitt rum som jag nyss har satt upp, du finns med mig vart jag än går hambuss! JAG ÄLSKAR DIG ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0