hampus jonasson. söndag.

hampus [ hambuss] jonasson.
va och tog farväl av dig idag. det va hemskt, tänker fortfarande på varför detta hände och alla minnerna tillsammans med dig. som alla kvällar i tims lägenhet, kvällarna i fridlevstad, alla nätter och allt hos anton, när jag passade huset då du och jesper var med, då du stod och grillade åt oss, och du va som en redig liten hemmafru oh när vi skulle göra dom två andra avundsjuka och ja satte mig i ditt knä, och sen när ja vaknade den morgonen så låg du och höll om mig,  underbar stund! hampus jag saknar dig så mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag ha kännt dig sen jag gick i blöja och nu är du liksom borta förevigt? nej det får inte vara sant, jag klarar inte av detta! kom hem igen hampus.
// din josefin [jossesvin] andreasson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0