torsdag.

imorgon är josefin ledig nanana , as soft :) nu sitter jag på msn och snacka med världens bästa mathilda , och morgan =D , i skolan idag gick vi tipsrunda med hotell-resturang och floristerna, kände bara phillipos i min grupp =O, lyssnar på låten min pappa är en flygkapten, och saknar min pappa, hans tjej är ju damp =( , vill inte ta det här.. menmen, imorgon blir det till att va med sandra hela dagen (Y) , vi ska ha super duper skoj =D , , slutade kvart över tolv typ, sen efter det va jag med mathilda tills sandra slutade , och då träffade jag, patrik, ägget, guldfisken, djuret, och victoj ... sen drog sandra jag och phillipos till rödeby och där va det massa folk (Y) , så fick jag träffa älsklingselin idag med, trevligt snäckan , love to you, sen här kommer bilderna från i söndags ;) <3


Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är


jag och jennifer :D  <333

älsklings sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0