tisdag.

Linda och jennifer sover här inatt också, sen imorgon när jag drar till skolan (a) , neeervös =O  så kör mamma hem jennifer och linda ska av i stan (Y) , idag är en seg dag, man är skit trött.. märker man bara på linda och jennifer som ligger och sover bakom mig -.- , mina kusiner kom på besök oxå , sandra vonkan och kalle, och vonkans barn theo och thiam, så nu är mamma och dom ute i skogen och plocka svamp typ , eller någonting iallafall, dom skulle leta efter vargen hahah sa dom iallafall, men det lär dom inte göra för dom kommer springa om dom ser den , haha, rätt kul iallafall =) nu ska jag ut och leka med theo och meja. för jag är barnvakt  medans dom andra är i skogen. pusssssssss *

emita ' du va min skyddsängel, jag saknar dig som fan..

Hata eller älska mig men gör det på rätt sätt, döm mig inte efter det du hört utan det du verkligen har sett!

gå aldrig och bli kär det är bara till besvär
först får man krama tills armarna blir lama
sen får man gråta tills kinderna blir våta.

josefin brunett  brunett eller blondin?








Kommentarer
Postat av: jenna

brunett men inte jättebrunt , typ ljustbrunt

2009-08-18 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0