söndag.

idag vaknade man vid tolv , så då drog hanna och jag hem till mig, stor mening egentligen, för jag somnade direkt när jag gick och la mig, xD , typ sovit hela dagen, drog ner till rödeby och träffade sandra och hampus, även milan och gk en stund, men ah åkte väl hem runt tio tiden, så det va rätt lugn dag idag, förutom att alla mina kusiner ha försökt väcka mig, fast inte lyckats, =D , hahah jag sover djupt, imorgon blir det skolan och vi börjar fem i åtta =O , tidigt.se men iaf det ska bli kul och komma tillbaka till HVK1A , vi ska ju faktiskt gå tre år tillsammans! men iaf nu ska jag in i duschen sen sleeeepa ! , GODNATT FOLKET =D ... pussssssssssssss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0