onsdag.

skola idag också, fast slutade vid tolv så det va rätt soft faktiskt, då drog sandra och jag till lyckeby så hämtade mamma oss där, sen drog vi hem till mig en liten stund, och sen ut med mopeden en stund (Y) , sen lämnade jag sandra i nättraby och då kom hennes pappa och hämtade henne :) , sen drog jag till rödeby , där vissa ha väldigt roligt åt att jag är där, bara för att dom inte vill det, så ska inte jag behöva skita i mina andra vänner, men visst dom fatta ju ändå ingenting, visst enligt dom är jag ful? , men hur fan ser dom själva ut? , pojkflicka och typ vet inte vad hon andra se ut som =O , hahahah, rätt roligt faktiskt =D , men jag skiter i vad dom säger, man ska inte ta åt sig skit av sånna som dom iaf! så ah men sen drog jag hem och åt, så nu blir det att kolla på män som hatar kvinnor tillsammans med familjen =D pussssss *

bästavän

Kommentarer
Postat av: Anonym

zombie:D

2009-09-07 @ 15:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0