måndag.

är det någon som kan hjälpa mig att fixa lite med min design? Hur får man upp bilder där uppe i headerna? hade varit jätte snällt om någon kunde hjälpa mig (a) 
föresten igår vaknade man upp hemma hos ninnie , vi åkte till stan runt två tiden och kom hem halv fem på morgonen, efter det gick vi och la oss och snackade typ en timme, men trevligt hade vi det iaf, och sen blev det hem till jessica en runda och fixa lite grejer, ge hästarna mat olite så, sen drog vi till bredasjön, där det skulle va fest , träffade många gamla vänner, sen tack till morgan och jesper som fanns där igår, ni betyder otroligt mycket ska ni veta! sen körde morgan min moped ner till rödeby med mig där bak , och jesper på sin bredvid, :) fast det suger att hans moped går mycket bättre än min , tummen ner för det.. och i rödeby träffade jag världens bästa sandra, och pratade lite med henne, och idag blire att träffa sandra :) , och kanske träffa elin en runda, får se lite , mer info kommer imorgon,  pussssss *
EMITA JAG SAKNAR DIG MIN ÄLSKLING!
jag saknar dig så jävla mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0