lördag.

lördag , vaknade upp hos sandra, och vi gick ut och rökte sen åt vi frukost, efter det blev det att byta kläder och dra upp till hennes farmor (Y) , och efter det ica och köpa potatissallad till brännbollsfesten, sen åkte vi hem , och då hade mamma lagat mat , så vi åt och efter det drog vi upp till brännbollsfesten uppe hos sofie och hanna. Ungefär vid elva tiden, kom martina kim och robin och hämtade oss, så vi åkte ner till rödeby, och där träffade vi lite folk, sen ringde jag till bengtsson och bad han hämta mig och köra hem mig, så han , sternst (stavning? ) , eas och lill-elin körde hem mig, och efter det drog jag upp till hanna och sofie igen, och då va det massa torsåsbor där, trevliga människor ?! =D  , sen sov vi !, pussssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0