21:58

idag / ikväll ha jag varit med sandra (Y) , och i helgen kommer hon förmodligen och sover här, vi hoppas på det babe '  och vi ha suttit i kiosken med eric i typ 2 timmar och 15min, och snackat med löken och någon annan,hahah, kul hade vi iallafall snäckan. sen träffade man jesper larsson , längesen nu vännen, kul att träffa dig iaf :) , och nu är jag hemma och segar .... imorgon är det skola igen, och vi ska typ grilla med floristerna och hotell resturang, hoppas att det blir toppen bra, ska möta sandra och lina utanför kungsan imorgon innan skolan, så att sandra hittar ner till skolan, =D , asså sandra från ronneby (Y) , nu ska jag käka lite sen duschen , sen blir det nog film och sova (a) godnatt  <3 pusssssssssss *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0